Gos's LOW PRIM Coffee Machine GBR

This coffee machine appeared in Taka Oberts's blog
このコーヒーマシーンはTaka Obertsさんの
ブログに出ていました。

Union Jack!!
ユニオンジャック柄!!

If you click the machien, a dialogue comes out. Please choose drink among the dialogue.  
When drink finishes flowing into the cup, please click the cup.
The drink is sent to your inventory.
コーヒーマシーンにクリックするとダイアログが出てきます。
その中から飲み物を選んで下さい。
飲み物が注ぎ終わるとカップをクリックして下さい。
飲み物があなたの持ち物に送られます。


I bought it on impulse. 
Because it is a sale date of the CD box of The Beatles today!  
The Beatles is British band.
Of course I bought it. It is the monobox!
私はそれを衝動買いしました。
なぜなら、今日はThe Beatles CD Boxの発売日だったからです!
Beatlesはイギリスのバンドです。
もちろん私はそれを買いました。MonoBoxのほうです♪
The Beatles CD Box
↑Music sounds; please be careful.

There is the coffee machine in my shop. Because the owner of the shop is frequent absence, please come to drink coffee.
コーヒーマシーンはうちの店のに有ります。
店主の私は留守がちですので、コーヒーを飲みに来て下さい。
My Shop .:*December*:.


エスプレッソマシーンのお店
Cafe Du Gos', Fat Tuesday




0 コメント:

コメントを投稿

フォロワー

ラベル

December (14) Glasses (12) diary (10) New (9) .:SHD:. (1) Ciccolata (1) Frog (1) Kuri'sStyle (1) LP2 (1) Presimmon (1) ReadingGlasses (1) SHUN (1) bunny (1) mandarinorange (1) mikan (1) shape (1) skin (1) sofa (1)

My Frickr

www.flickr.com
MandyMandy McMillan's items Go to MandyMandy McMillan's photostream

このブログを検索