Kuri's Style

I went to rica's cafe last Wednesday.
I was invited from rica since august . However, I was not able to go by work. I made friends with Miu& Kariwanz by an introduction of rica. Miu has a shop called Kuri's Style.


私は先週の水曜日、ricaさんのカフェに遊びに行きました。
8月から招待を受けていましたが、仕事で行けませんでした。
ricaさんの紹介で二人の友達が出来ました。MiuさんとKariさんです。
MiuさんはKuri's Styleというお店をやっておられます。

It is the clothes which I like now. It is jeans such as the overall of the high waist.
Those texture very well.
私が最近気に入っている服です。
ハイウエストのオーバーオールの様なジーンズです。
テクスチャがとてもきれいに描かれています

AFK Tool HanaChouchin.with animation.
This is my favorite, too.
鼻提灯が大きくなったり小さくなったりするAFKツール。
これも私のお気に入りです。
There is the shop by the sea, and you can swim.
お店は海辺に有ります。泳ぐ事も出来ます。
Dresses and poses, casual clothes are sold.
ドレスやカジュアルなジーンズ、ポーズ等が売っています。

Visit
Kuri's Style

1 コメント:

Kuri Style さんのコメント...

まんでーさん、こんにちは^^
紹介してくれてありがとう^^
本店のSSとかキレイで広々と
写ってて驚きですw
また遊びましょう~^^!
みうら

コメントを投稿

フォロワー

ラベル

December (14) Glasses (12) diary (10) New (9) .:SHD:. (1) Ciccolata (1) Frog (1) Kuri'sStyle (1) LP2 (1) Presimmon (1) ReadingGlasses (1) SHUN (1) bunny (1) mandarinorange (1) mikan (1) shape (1) skin (1) sofa (1)

My Frickr

www.flickr.com
MandyMandy McMillan's items Go to MandyMandy McMillan's photostream

このブログを検索