Call Paul!

In the those days, the Beatlemania put on a badge written like that. Of course there was the badge of three other names ,John, George,Ringo, too.

"I'm A Beatle Fan In Case Of An Emergency Call Paul"
「私はビートルズのファンです。もし緊急な場合はポールに電話して下さい」
と書いたバッヂがビートル・マニアが着けていたそうです。
他にはJohn、George、Ringoもありました。




I bought the badge of the recreation very before.
It is my treasure. I did not do that I put on the badge and walked.
I put it away in the drawer carefully.
私は復刻版を随分前に買ったのです。
宝物でしたから着けて歩くなんて出来ません。
引き出しに大事にしまっていたのです。


The remasterCD box of the original edition of the Beatles was released. My Beatles fever is revival, too.
The Beatlesリマスター版BOXが発売されてまたBeatles熱が復活しています。

I wanted to put on the badge in SL. And I made it.
私はそれをSLで着けたいと思いました、そしてそれを作りました。
I made them in reference to the badge which I had.
私は自分で持っている物を参考にそれらを作りました。
I am a fan of Paul. I put on a badge of Paul♪
私はポールのファンです。ポールのバッヂを着けています♪

I redecorated some my shops. I imaged an autumn atmosphere and redecorated my shop.
お店を少し模様替えしました。秋っぽく作り替えています
Clothes,K*s One Pieve 211, and Pose, Kuri's Style
Hair  *17/black*berbar yumyum*


My Shop 
.:*December*:.

0 コメント:

コメントを投稿

フォロワー

ラベル

December (14) Glasses (12) diary (10) New (9) .:SHD:. (1) Ciccolata (1) Frog (1) Kuri'sStyle (1) LP2 (1) Presimmon (1) ReadingGlasses (1) SHUN (1) bunny (1) mandarinorange (1) mikan (1) shape (1) skin (1) sofa (1)

My Frickr

www.flickr.com
MandyMandy McMillan's items Go to MandyMandy McMillan's photostream

このブログを検索