Frogs

Hello I went for plant festival of CICCOLATA. Therefore I bought frogs.
I like frogs. I don't keep frogs, but I really like frogs.

私はCiccolataの植物祭に行ってきました。
そこでカエルを買いました。
私はカエルが好きです。
私はカエルを飼ったりはしませがカエルは大好きなのです。
Look! The frogs which grew well very much!!
I like it
見て下さい!
そのカエルはとても良く出来ています!!
私はとても気に入っています。

They blink their eyes, and they croak if you touch them.
彼らは瞬きをし、タッチすれば鳴きます。

I have them tend the store .
彼らに店番をしてもらっています。

Grenn Frog,Blue Frog .:SHD:.


0 コメント:

コメントを投稿

フォロワー

ラベル

December (14) Glasses (12) diary (10) New (9) .:SHD:. (1) Ciccolata (1) Frog (1) Kuri'sStyle (1) LP2 (1) Presimmon (1) ReadingGlasses (1) SHUN (1) bunny (1) mandarinorange (1) mikan (1) shape (1) skin (1) sofa (1)

My Frickr

www.flickr.com
MandyMandy McMillan's items Go to MandyMandy McMillan's photostream

このブログを検索