"Persimmon Branch"


Hello:)I made "Persimmon Branch".
私は「柿の枝」を作りました

A customer was said to me after I made "Acorn Brothers"; "do you make similar things in future?" ".
私が”Acorn Brothers”を作った後、お客様が私に言いました「それと同じ様な物をこの先に作りますか?」

Persimmon and persimmon seed fall from "Persimmon Branch".
The thing to attach to a mouth is you can fly to 20,000 meters.
柿からは、柿と柿の種が落ちます。
口に装着する物は2万メートルまで飛ぶ事が出来ます。

I going to release it tonight(JPT).
それは日本時間の今晩設置予定です。
I put it lucky letter and two kinds of the sale use. The contents are the same things.
ラッキーレターと販売用を設置します。
中味は両方同じです。

0 コメント:

コメントを投稿

フォロワー

ラベル

December (14) Glasses (12) diary (10) New (9) .:SHD:. (1) Ciccolata (1) Frog (1) Kuri'sStyle (1) LP2 (1) Presimmon (1) ReadingGlasses (1) SHUN (1) bunny (1) mandarinorange (1) mikan (1) shape (1) skin (1) sofa (1)

My Frickr

www.flickr.com
MandyMandy McMillan's items Go to MandyMandy McMillan's photostream

このブログを検索